Benitek
Legacy Member
Een vraagje over de upgrade van vista naar 7.
Ze zeggen dat een upgrade gratis (exclusief verzending) is voor bvb vista premium naar windows 7 premium(voor installaties aangekocht binnen een bepaalde periode) en dat je deze upgrade kan aanvragen bij de fabricant van de PC.
Hoe zit dat nu als je een PC hebt laten samenstellen in een winkel met een oem versie waar een upgrade coupon naar windows 7 bijzit.
Wat is dan procedure om dit aan te vragen want ik vind hier niks over terug op het net (ofwel zoek ik natuurlijk weeral op de verkeerde plaats
)
Alvast bedankt
Ze zeggen dat een upgrade gratis (exclusief verzending) is voor bvb vista premium naar windows 7 premium(voor installaties aangekocht binnen een bepaalde periode) en dat je deze upgrade kan aanvragen bij de fabricant van de PC.
Hoe zit dat nu als je een PC hebt laten samenstellen in een winkel met een oem versie waar een upgrade coupon naar windows 7 bijzit.
Wat is dan procedure om dit aan te vragen want ik vind hier niks over terug op het net (ofwel zoek ik natuurlijk weeral op de verkeerde plaats
)Alvast bedankt