Excise
Legacy Member
Goede morgend , ik heb een servertje txt based en wil die in mijn garage gan zetten , maar als ik nu men scherm en toetsebord eraflaat wil die niet opstarten
de vga kaart zou er ook uitmoeten.
hoe kan ik de vga kaart uit het systeem smijten dat die het niet meer detekteerd, zodat die gewoon verder kan opstarten.
moet eigenlijk alles met ssh kunnen configureren
de vga kaart zou er ook uitmoeten.
hoe kan ik de vga kaart uit het systeem smijten dat die het niet meer detekteerd, zodat die gewoon verder kan opstarten.
moet eigenlijk alles met ssh kunnen configureren
voor de rest: idd zoals hierboven
)