Sparky
Legacy Member
heb een volgend probleem:
een scherm is aangesloten op men grafische kaart (Radeon HD4850 1024MB CLUB 3D HDMI)
en een ander op men moederbord (ASUS M4A785TD-M EVO )
Het beeldscherm op men moederbord krijgt geen signaal, khad gedacht da het aan de drivers ligt en daar hebk een probleem
alsk de driver van men moederbord download van de ASUS site (en daar de VGA driver kies van dit moederbord), zegt de setup dat er geen stuurprogramma is gevonden.
kben dan op zoek gegaan naar de drivers van de grafische kaart die op het moederbord staat (ATI Radeon HD4200 ) maar die drivers zijn niet te vinden op de ati site.
kzou natuurlijk het cd'tje van men moederbord kunne pakken maar deze ligt thuis en de pc staat op men kot.
als er iemand kan helpen om de correcte drivers te vinden...
thnx in advance
een scherm is aangesloten op men grafische kaart (Radeon HD4850 1024MB CLUB 3D HDMI)
en een ander op men moederbord (ASUS M4A785TD-M EVO )
Het beeldscherm op men moederbord krijgt geen signaal, khad gedacht da het aan de drivers ligt en daar hebk een probleem
alsk de driver van men moederbord download van de ASUS site (en daar de VGA driver kies van dit moederbord), zegt de setup dat er geen stuurprogramma is gevonden.
kben dan op zoek gegaan naar de drivers van de grafische kaart die op het moederbord staat (ATI Radeon HD4200 ) maar die drivers zijn niet te vinden op de ati site.
kzou natuurlijk het cd'tje van men moederbord kunne pakken maar deze ligt thuis en de pc staat op men kot.
als er iemand kan helpen om de correcte drivers te vinden...
thnx in advance