Archief - Trojan.fakealert.5 !!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

diceman

Legacy Member
Half uur geleden is pc beginnen flippen door Trojan.Fakealert.5, bit defender heeft alles geblokt maar de meldingen bleven maar komen. Scan uitgevoert maar heb maar max 2min kunnen scannen.... 3747 files geinfecteerd dan is scan geblokeerd. Sys herstel kon niet geopend worden, na 2keer kon ik task en start niet meer openen. PC gecrashed...., opstarten lukt niet, ook niet veilige modus. Heb proberen Windows vista opnieuw instaleren maar ging ook niet. HELP wat nu?

diceman

Legacy Member
wtf, dan betaalde 40€ voor nen antivirus en dan ist ng de fout van biddefender zelf :@

SeppeSeppe

Legacy Member
yep, ook voor gehad. enigste troost is dat je reacties van frankrijk, belgie, zuid afrika ziet. dus we zijn niet de enige.
stomme bitdefender. daar betaal je dan geld voor. zullen nog moeten afwachten welk excuus dat ze gaan geven.
Bitdefender de toyota prius onder de antivirussen.

SeppeSeppe

Legacy Member
enigste wat je kan doen, is met je recovery of je installatie cd te repairen (is mij toch gelukt).
anders ben je genekt. hopelijk heb je een ubuntu cd of zo, die je kan inladen en dan je belangrijke bestanden back-uppen en dan formateren en her installeren die boel

Exit

Legacy Member
herisntallatie OVER de bestaande zal inderdaad werken (herstel installatie)

Dayofdead

Legacy Member
Omg ik heb net hetzelfde voor :s

Met de Windows CD heb ik de kernel kunnen herstellen, maar kreeg exact dezelfde melding. Vista is nu opnieuw defect.

Ik schakel terug over naar NOD32 als mijn Bitdefender abo afgelopen is, daarmee heb ik in 3 jaar tijd geen enkel virus gehad. :angry:

SeppeSeppe

Legacy Member
heb gelezen dat naar een vorig restore point gaan ook kan helpen. bij mij was die functie gewoonweg verdwenen, dus heb echt herstel moeten doen.

de ironie van heel de zaak is dat bitdefender zichzelf ook als virus zag. BD werkte niet meer en heb ook deze weer moeten installeren na systeemherstel.

Psykx

Legacy Member
Zelfde probleem bij Bullguard...

HELP!

60% van mijn bestanden zijn geinfecteerd volgens bullguard :s
Overal de naam Trojan.fakealert.5

Ik kan op internet en in de belangrijkste bestanden in veilige modus dus als iemand de oplossing weet zonder format c:

diceman

Legacy Member
diceman zei:
Ik kan zelf vista niet herstellen
Na 5keer herstellen met dvd van vista zelf hebbek em kunnen opstartten, keb patch geinstaleerd, ijs nu aant updaten dus zien wa da da ga geven.

dirkdvr

Legacy Member
Blijkbaar ben ik niet alleen. We zullen bitdefender er maar tijdelijk afgooien zeker?
En win7 ultimate opnieuw installeren( herstellen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan