Archief - torrent: problem connecting to tracker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jezus v NASA...

Legacy Member
Hallo,

Ik wou dus een torrent file (voor de eerste keer in mijn leven) downloaden. Nu heb ik dus bittorrent en ABC torrent of zoiets op de pc geinstalleerd. Maar als ik nu de file wil downloaden geeft hem "problem connecting to tracker". Na wat zoekwerk op google vond ik dat dat komt doordat ik achter een router zit. Het is een SOHO adsl/cable router. Iemand enig idee wat ik in mijn instellingen moet veranderen of ergens anders om het toch aan het werken te krijgen?

alvast bedankt,

Jezus

Jezus v NASA...

Legacy Member
hmm enig idee hoe ge die poorte kunt openzetten van uwe router?
aangezien mijne firewall atm af is gezet om daar al nie mee in het gesukkel te zitten

Jezus v NASA...

Legacy Member
ok heb gevonden dat ik dat op http://192.168.1.1 moet doen, maar nu zit ik met het probleem dat de installateur van de router er een gebruikersnaam en paswoord heeft opgezet. Nu weten noch ik, noch mijn papa deze gebruikersnaam en paswoord. En de installateur is het zelf ook waarschijnlijk vergeten. Is er iets dat ik kan doen om dat te "hacken" zodat ik zelf een gebruikersnaam en paswoord kan kiezen? Want ik heb ook al admin 0000 geprobeerd (stond in het boekje) maar dit werkt nietmeer :(

LSD-ProZac

Legacy Member
de meeste routers hebben ergens defaults... enige dat je moet weten is welk merk en type het is... Dus met SOHO/ADLS router weten we ni genoeg...

Jezus v NASA...

Legacy Member
euh alles wa in manual staat: broadband ADSL Cable SOHO Router with 4-port 10/100 Mbps Switch
en euh op het etiket: IAN4000 in kaderke: 230VAC(EU)

euh als er nog iets ontbreekt zeg het dan maar :$

en thx al!

Jezus v NASA...

Legacy Member
LSD-ProZac zei:
blijkbaar een vantage router, maar vind hun sites niet

owkey... hoop dat je duits beter is dan het mijne

http://braun_engstingen.bei.t-online.de/Router/ISS.html


de passwoorden die default zijn zijn dus blijkbaar wel goed... (allé, kan ik er uit afleiden want dienen typ spreekt er toch ook van)

hmm ik heb dat dus geprobeerd maar die persoon die hem hier heeft geinstalleerd heeft zelf een paswoord ingesteld. Daardoor werkt de default percies niet :( Enig idee of ik die erges in mijn register ofzo zou kunnen veranderen?

toch al bedankt voor de moeite dude!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan