Insano
Legacy Member
Sinds deze week is men hier thuis overgeschakeld van Dommel naar Telenet. Niet mijn keuze, maar bon.
Nu is het zo dat regelmatig voor zo'n 30s er niks lijkt binnen te komen van internettraffiek. Als gevolg sluit het spel af (speel L4D2 atm) of laadt de internetpagina niet.
Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Ik weet niet welke gegevens ik moet meegeven dat hierbij zou kunnen helpen.
Nu is het zo dat regelmatig voor zo'n 30s er niks lijkt binnen te komen van internettraffiek. Als gevolg sluit het spel af (speel L4D2 atm) of laadt de internetpagina niet.
Enig idee waaraan dit zou kunnen liggen? Ik weet niet welke gegevens ik moet meegeven dat hierbij zou kunnen helpen.
