Digger
Legacy Member
Hallo,
Ik ben één van de gebruikers van het nieuwe webmail programma van telenet.
Maar ik merk hier en daar toch wel wat problemen.
soms komen mails dagen later aan, of helemaal niet.
Is redelijke veel offline, kan niet aanloggen
hebben er nog mensen hier problemen mee ?
alsook ... is het mogelijk om een bestaande mail van outlook te importeren in telenet webmail ?
Vriendelijke groeten
Ik ben één van de gebruikers van het nieuwe webmail programma van telenet.
Maar ik merk hier en daar toch wel wat problemen.
soms komen mails dagen later aan, of helemaal niet.
Is redelijke veel offline, kan niet aanloggen
hebben er nog mensen hier problemen mee ?
alsook ... is het mogelijk om een bestaande mail van outlook te importeren in telenet webmail ?
Vriendelijke groeten
