tossy
Legacy Member
ik heb een deftig teamspeak program nodig want ik heb al roger wilco, teamspeak en skype geprobeert maar voor den ene moet ge ne server hebben en den andere werkt dan ni al te deftig. dus als er iemand hier iets goed weet, iets zonder lag en met redelijk deftige sound quality waar ge met 3 man op kunt zeg het dan nekeer.
thx
thx