jeroenvanrooij
Legacy Member
Hey mensen,
Ik heb nu zelf een ts 3 server opgezet.
Ik kan er zelf al op inloggen door localhost te gebruiken.
Maar hoe laat ik mijn vrienden joinen?
Als ik naar watismijnip.nl ga en dat aan hun geef werkt het niet.
Please help me.
Graag een guide of tutorial?
Thnx.
Ik heb nu zelf een ts 3 server opgezet.
Ik kan er zelf al op inloggen door localhost te gebruiken.
Maar hoe laat ik mijn vrienden joinen?
Als ik naar watismijnip.nl ga en dat aan hun geef werkt het niet.
Please help me.
Graag een guide of tutorial?
Thnx.
