Ulukai5
Legacy Member
Ik zit met een probleem in Word. Heel irritant, kmoet namelijk een paper maken en er zitten nogal wat grote tabellen in die op meerdere pagina's komen.
Het probleem is: als een blad vol moet de rij waarin ik aan het typen ben normaal verspringen naar de volgende pagina, maar dat doet hij nu niet meer. Mijn tabel splitst zich niet meer op zodat ze op verschillende blz komt, maar blijft altijd op 1 blad. Ook als ik enter, komen er nog rijen bij, maar die plaatsen zich onder de bestaande rijen maar zijn niet meer zichtbaar, alsof ze onder het onderliggende blad (nieuwe pagina) komen te liggen.
Heb ik per ongeluk iets verzet in word? Kvind niks bij de instellingen of tabeleigenschappen en kan het ni oplossen. Zoals het nu is, kan ik geen tabellen maken groter dan een blad maar ik moet 3-4 blz vullen...
DRINGEND HULP GEZOCHT dus, moet het voor morgenmiddag doorsturen :-/
Bedankt,
Ulu
Het probleem is: als een blad vol moet de rij waarin ik aan het typen ben normaal verspringen naar de volgende pagina, maar dat doet hij nu niet meer. Mijn tabel splitst zich niet meer op zodat ze op verschillende blz komt, maar blijft altijd op 1 blad. Ook als ik enter, komen er nog rijen bij, maar die plaatsen zich onder de bestaande rijen maar zijn niet meer zichtbaar, alsof ze onder het onderliggende blad (nieuwe pagina) komen te liggen.
Heb ik per ongeluk iets verzet in word? Kvind niks bij de instellingen of tabeleigenschappen en kan het ni oplossen. Zoals het nu is, kan ik geen tabellen maken groter dan een blad maar ik moet 3-4 blz vullen...
DRINGEND HULP GEZOCHT dus, moet het voor morgenmiddag doorsturen :-/
Bedankt,
Ulu