Preske
Legacy Member
Ik heb hier een dual screen setup'ke, en ik gebruik Ultramon om de taakbalk over twee schermen te verdelen. Dit heeft altijd al gewerkt, ook nu nog.
Maar sinds ik m'n jaarlijkse format gedaan heeft, werkt dit niet meer.
Elk venster dat ik probeer te maximaliseren, "kruipt" achter de taakbalk.
Als ik rechterklik op de balk en taalbalk vergrendelen (of ontgrendelen) kies, komt het venster er weer mooi bovenop. Tot ik het volgend venster maximaliseer...
Ik heb nooit iets veranderd aan ultramon. Dat is installeren, en klaar is kees.
Als ik google krijg ik vage antwoorden, of zelfs problemen die niet het zelfde zijn.
Maar sinds ik m'n jaarlijkse format gedaan heeft, werkt dit niet meer.
Elk venster dat ik probeer te maximaliseren, "kruipt" achter de taakbalk.
Als ik rechterklik op de balk en taalbalk vergrendelen (of ontgrendelen) kies, komt het venster er weer mooi bovenop. Tot ik het volgend venster maximaliseer...
Ik heb nooit iets veranderd aan ultramon. Dat is installeren, en klaar is kees.
Als ik google krijg ik vage antwoorden, of zelfs problemen die niet het zelfde zijn.