Levi_lenaers
Legacy Member
BIj het opstarten van de laptop krijg ik steeds een melding of ik svchost.exe wil uitvoeren.
Ge kent die kaderkes wel.
Ik druk maar altijd op annuleren, want zou nie wete wat er zou gebeuren als ik op doorgaan druk. Verder heb ik dan geen probleem. Maar iedere keer als ik opstart dan vraagt die dit altijd op nieuw.
Ik heb maar schrik voor virus of keyloggers, want je weet maar nooit. Ik heb de pc al met vanalles gescanned maar niet, toch weet ik maar nooit.
Kent iemand het probleem ?Of als iemand wilt maak ik daar volgende keer een screenshot van.
Ge kent die kaderkes wel.
Ik druk maar altijd op annuleren, want zou nie wete wat er zou gebeuren als ik op doorgaan druk. Verder heb ik dan geen probleem. Maar iedere keer als ik opstart dan vraagt die dit altijd op nieuw.
Ik heb maar schrik voor virus of keyloggers, want je weet maar nooit. Ik heb de pc al met vanalles gescanned maar niet, toch weet ik maar nooit.
Kent iemand het probleem ?Of als iemand wilt maak ik daar volgende keer een screenshot van.
