Archief - stuurwiel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

?therapy?

Legacy Member
ik heb dus een trust vibration feedback rally master maar alsek die aansluit vind windows niets krijgek een schermke van niet verbonden kheb gezocht achter nen driver ervoor en op de site van trust zeggen ze dat het zonder driver moet werken op XP. Ik heb nu een mailtje gestuurd naar de help desk van trust en daar krijg ik dit antwoord : Wat u dient na te gaan is of uw geluidskaart wel goed geinstalleerd staat
daar deze de verantwoordelijk is voor communicatie van de gamepoort.

Hoe?

Ik wist niet waar ik deze topic moest plaatsen dus move maar als het nodig is.

st3ph3n

Legacy Member
Is het een met USB-aansluiting of analoge spelpoort-aansluiting ? In het laatste geval krijg je dat scherm met "Nieuwe hardware gevonden" niet (bij mijn weten).

Sluit die eens aan en doe de Wizard Nieuwe Hardware of probeer het stuurwiel manueel toe te voegen via Configuratiescherm -> Spelopties.

Steven

?therapy?

Legacy Member
het is een spelpoort aansluiting en dat doe ik en dan krijg ik daar het probleem dat hij zegt dat het niet aangesloten is.
en hoe ga je na of je geluidskaart wel goed geinstalleerd staat :S die werkt goed en die drivers zijn ook geinstalleerd dusjah

?therapy?

Legacy Member
Jah lap nou is status ok maar alsek die wil kalibreren doet da nix :crazy:
maar dit komt denk ik omdat ik een verkeerd stuurprogramma heb gekozen maar welk moetek nemen ik had nou zo nen thrustmaster dingen genomen omdat trust er niet bij staat in die lijst ( heb geen cdke ofzo dusjah)

st3ph3n

Legacy Member
Probeer eens:
Selecteer "Stuur met roer-aspedalen" ? Je kan dmv de knop "Aanpassen" zorgen dat je het juiste aantal knoppen/assen/... hebt.

Steven

?therapy?

Legacy Member
Dat kruiske beweegt niet alsek wil kalibreren komt door stuurprogramma denk ik heb stuurprogramma voor een trustmaster genomen maar da zal wel fout zijn zeker en vermits er niets van stuurprogramma is ervoor voor xp heb ik dat maar genomen maar kzou ook niet weten welke dak moet nemen

st3ph3n

Legacy Member
Op de manier die ik postte moet je geen stuurprogramma selecteren. Die stuurknuppel staat standaard in het lijstje.

Je kan natuurlijk altijd uw Geluidskaart eens verwijderen uit Apparaatbeheer (en herstarten). Die wordt dan opnieuw geïnstalleerd.

Steven

?therapy?

Legacy Member
op die manier die jij hebt gedaan krijg ik dan niet gevonden desondanks ik een scherm krijg dat het is gevonden en gebruikt kan worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan