humpus
Legacy Member
Ik zou graag zoals bij Windows XP het stereo mix kanaal opnemen (voor livesets en dergelijke).
Er is al veel over gesproken dat dit in win7 niet mogelijk is, tenzij bij jou de 'show hidden devices' optie werkt, maar bij mijn Vaio EB1S1E is dit dus niet het geval.
Dit is wat ik bedoel: http://www.vistax64.com/attachments/tutorials/3300d1232212258t-audio-device-enable-hidden-devices-sound2.jpg
Wat is mij afvroeg: Win7 lijkt een onderscheid te maken welk proces de geluidskaart gebruikt. Het is zelfs mogelijk om het geluid van 1 programma te dempen of te regelen, en het andere onaangeraakt te laten.
Betekent dit niet dat er audioprogramma's zijn die hierop kunnen inspelen om zo toch nog een soort stereomix, of beter 'procesmix' te gebruiken?
Dit is wat ik bedoel: http://www.sevenforums.com/attachments/sound-audio/10946d1242467466-realtek-hd-no-sound-windows-7-rc-x64-mixer.jpg
Iemand een idee?
Programma zoals audacity en dergelijke laten allemaal geen stereo mix zien.
Er is al veel over gesproken dat dit in win7 niet mogelijk is, tenzij bij jou de 'show hidden devices' optie werkt, maar bij mijn Vaio EB1S1E is dit dus niet het geval.
Dit is wat ik bedoel: http://www.vistax64.com/attachments/tutorials/3300d1232212258t-audio-device-enable-hidden-devices-sound2.jpg
Wat is mij afvroeg: Win7 lijkt een onderscheid te maken welk proces de geluidskaart gebruikt. Het is zelfs mogelijk om het geluid van 1 programma te dempen of te regelen, en het andere onaangeraakt te laten.
Betekent dit niet dat er audioprogramma's zijn die hierop kunnen inspelen om zo toch nog een soort stereomix, of beter 'procesmix' te gebruiken?
Dit is wat ik bedoel: http://www.sevenforums.com/attachments/sound-audio/10946d1242467466-realtek-hd-no-sound-windows-7-rc-x64-mixer.jpg
Iemand een idee?
Programma zoals audacity en dergelijke laten allemaal geen stereo mix zien.