Als je écht wil dat Windows automatisch aanmeldt met jouw gebruiker kun je dit doen door wat te sleutelen in het register.
Let wel dat dit -bij verkeerd gebruik- je Windows installatie om zeep kan helpen.
Onderstaande stappen hebben geen invloed op de normale werking van je pc (behalve het aanmelden dan).
Klik op start, typ
regedit
Ga naar
HKEY_LOCAL_MACHINE/Software/Microsoft/Windows NT/CurrentVersion/Winlogon
Als je een paswoord hebt op je gebruikersaccount, klik je ergens rechts, kies je
new,
string value.
Geef dit de naam
DefaultPassword.
Indien geen paswoord, sla je de volgende stap over.
Zorg dat
DefaultUserName ingevuld is met de naam van je gebruikersaccount. Normaal zal je hier niets aan moeten veranderen.
Verander de waarde van
AutoAdminLogon van
0 naar
1.
Herstart je pc. Windows zal nu automatisch inloggen.
Zeker niets anders veranderen dan hetgeen hierboven vermeld, tenzij je weet wat je doet.
Mvg
*edit*
Of wat Timmos zei..
