Method
Legacy Member
Eerst zat ik met het probleem dat de resolutie van het log in scherm van Vista helemaal niet klopte. Heb dan op het internet verschillende mogelijke oplossingen gevonden maar deze werkten niet bij mij.
Dan heb ik maar een systeemherstel gedaan (van 5 dagen geleden).
Ok, die is gedaan en pc start op. Na het laadbalkje komt er een zwart scherm met enkel de muisaanwijzer op.
Ik wou met de Vista cd in de setup gaan, maar dat lukt blijkbaar ook niet.
In veilige modus opstarten ging ook al niet, net zoals opstarten met laaste juiste configuratie.
Iemand nog een idee?
ad:
Dan heb ik maar een systeemherstel gedaan (van 5 dagen geleden).
Ok, die is gedaan en pc start op. Na het laadbalkje komt er een zwart scherm met enkel de muisaanwijzer op.
Ik wou met de Vista cd in de setup gaan, maar dat lukt blijkbaar ook niet.
In veilige modus opstarten ging ook al niet, net zoals opstarten met laaste juiste configuratie.
Iemand nog een idee?
ad: