schredy
Legacy Member
hey,
ik probeer nu al een paar dagen google belgië in te stellen als standaard zoekmachine in IE8, maar het lukt me niet.
wanneer ik "meer zoekmachines zoeken..." doe, kan ik google wel vinden, maar enkel de .nl-versie, maar die wil ik niet! (dan kom ik altijd op van die hollandse sites als ik iets zoekt :doh
hoe krijg ik google belgië ingesteld als m'n standaard zoekmachine?
groeten,
schredy
ik probeer nu al een paar dagen google belgië in te stellen als standaard zoekmachine in IE8, maar het lukt me niet.
wanneer ik "meer zoekmachines zoeken..." doe, kan ik google wel vinden, maar enkel de .nl-versie, maar die wil ik niet! (dan kom ik altijd op van die hollandse sites als ik iets zoekt :doh

hoe krijg ik google belgië ingesteld als m'n standaard zoekmachine?
groeten,
schredy

