Archief - Spyware of wat is dit nou? http://j0r.biz/new.html etc.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

adonis

Legacy Member
Tegenwoordig als ik men computer opstart start deze webpagina mee op ==>
http://j0r.biz/new.html
na een tijdje werkt men startbalk ook niet meer...
ik heb overtijd die windows antispyware willen installeren, ma midden tijdens de setup loopte dat altijd vast.. sindsdien is dat, maar ik geloof graag dat het niet daarom is..

ik heb adaware en spybot hier op sta en heb alles updated gechecked.

een antivirus progje heb ik er niet meer op staan?
is dit de reden?
zoja, wat is een goede gratis scanner?

dankjewel! :niceone:

radium

Legacy Member
ik dacht toch dat telenet een gratis scanner aanbood, zelf heb ik norton, maar gratis ??? alles is supper beveilig, geen crack geen serial, je moet een nr bellen voor een andere activatie code enzo ...

goede raad, koop beter norton 2005 denk iets van een 40 euro en dan kun je hem blijve gebruiken en updaten, eerlijk duurt het langst, :niceone:

ookal zijn der verleidelijk veel programma's met crack en serials, ... maar heel belangrijke programma's die je veel probleme kunnen vermijden, koop je beter,

Grtz D

Mocke-Lock

Legacy Member
gratis antivirus programma's staan in de sticky met rules enz
kijk ook eens in de sticky voor het verwijderen van spyware, en als het probleem dan nog niet opgelost is post dan een hijackthis log

D1ngo

Legacy Member
norton sux tbh !!!
hijackthis rox als je weet met wat ben jij bezig :p

adonis

Legacy Member
nu heb ik dus hijack this gedaan, avg antivirus7 gerund, er zijn heel wat virusse gevonde, ma nog steeds zo'n inet pagina bij het opstarte van j0r.biz enzo en ook na 5 minute onderaan de start en alles daarnaast freezed ofzo.

Ghastly

Legacy Member
als ge gratis virusprog wilt:

www.grisoft.com voor AVG 7.0!

werkt hier goed bij mij :niceone:

voor uwe spyware: misschien is scannen in veilige modus...

P|tt@

Legacy Member
D1ngo zei:


Hij heeft anders wel gelijk, als dit sarcastisch bedoeld was.


Nuja, ad-ware, hijackthis, cwshredder, spybot s&d, reboot, ad-aware, volledige virusscan. Daar heb je je handen wel mee vol.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan