Den Deze
Legacy Member
Mijn vriendin heeft al meerdere keren haar pc geformatteerd en iedere keer na de installatie heeft ze enorm veel spyware op pc staan. Ze installeert nix, gewoon windows en enkele spyware scanners. Ze gebruikt win xp met sp1 en het rare is dat ze nog geen internetverbinding heeft gemaakt (adsl) en toch staat er enorm veel spyware op, ze geraakt amper op msn, pc crashed na nen tijd, ...
Iemand een idee?
Iemand een idee?


