<_Skullbasher_>
Legacy Member
ik heb juist heel mijn pc geformatteerd omdat ik met nogal veel spyware zat op vorige windows die er niet meer af geraakte... nu ik mijn programmas terug aan het installeren ben (waaronder nu dus Spybot - Search & Destroy) heb ik een scan gedaan waar ik weer een groot aantal spyware blijk te hebben.. ik heb een fix gedaan en het meeste is weg... mijn grote probleem is nu eigenlijk dat ik met nogaltijd dezelfde "spyware" zit die niet wil weggaan , dit is namelijk een "DSO exploit". ik vind het raar dat er nu al iets in mijn register veranderd kan zijn , ik heb namenlijk amper iets geinstalleerd .. en ik zit nu me weer van dat. Ik heb al meerdere keren die DSO eploit gedetecteerd en verwijderd.. maar hij komt altijd terug, kan iemand mij helpen hiermee ??
Alvast bedankt,
Len
Alvast bedankt,
Len