Spandi
Legacy Member
Dus, wij gaan een feesje organiseren, en ne maat van mij gaat de visuals doen, wat heeft hij nu nodig...
...een programma waarmee je je scherm kan capturen in mpeg.
Tis de bedoeling dat die kerel wa fragmentjes achter elkaar laat zien en dat dat dan door nen screencapture 1 vloeiend filmpje wordt.
Zo'n programma moet wel bestaan volgens mij, helaas weet ik niet welk (tis niet echt men vakgebied om het zo te stellen)
Bij voorkeur een gratis programma uiteraard
Dank bij voorbaat.
...een programma waarmee je je scherm kan capturen in mpeg.
Tis de bedoeling dat die kerel wa fragmentjes achter elkaar laat zien en dat dat dan door nen screencapture 1 vloeiend filmpje wordt.
Zo'n programma moet wel bestaan volgens mij, helaas weet ik niet welk (tis niet echt men vakgebied om het zo te stellen)
Bij voorkeur een gratis programma uiteraard

Dank bij voorbaat.

