Rowlex
Legacy Member
Hellow,
eerst in de stickies gekeken en op google,
maar geen hulp gevonden.
Ik heb nu opnieuw geformatteerd en telkens als ik service pack 2 installeer, start de computer niet meer op, maar blijft hij gangen bij de logon.
Hij wil explorer.exe dus niet openen.
Het heeft 100% zeker met windows service pack 2 voor windows xp te maken.
Ik heb echt hulp nodig en wil sp2 niet verwijderen, omdat ik het eig. nog goed vind buiten dat het mijn pc een beetje verneukt.
Grtz Alex
eerst in de stickies gekeken en op google,
maar geen hulp gevonden.
Ik heb nu opnieuw geformatteerd en telkens als ik service pack 2 installeer, start de computer niet meer op, maar blijft hij gangen bij de logon.
Hij wil explorer.exe dus niet openen.
Het heeft 100% zeker met windows service pack 2 voor windows xp te maken.
Ik heb echt hulp nodig en wil sp2 niet verwijderen, omdat ik het eig. nog goed vind buiten dat het mijn pc een beetje verneukt.
Grtz Alex
.