Nepternic
Legacy Member
Ik heb echt nood aan eender welke Vegas versie, maar ik moet gewoon terug ene hebben.
Vroeger gebruikte ik een gekraakte versie, maar na een reformat heb ik trials gebruikt.
Onlangs is die verlopen en ik heb alles geprobeerd om een andere te krijgen.
Trials werken niet meer en de minder legale versies ook niet.
Bij de trials vraag hij om te registreren.
Bij de registration komt er deze error op:
"The server was unable to complete the registration as requested. [-32]"
Picture:
(De witte velden waren correct ingevuld)
Ik zou echt niet willen overstappen naar een ander programma, want ik ben vertrouwd en ervaren in Sony Vegas.
Alvast bedankt voor enige hulp/tips.
Vroeger gebruikte ik een gekraakte versie, maar na een reformat heb ik trials gebruikt.
Onlangs is die verlopen en ik heb alles geprobeerd om een andere te krijgen.
Trials werken niet meer en de minder legale versies ook niet.
Bij de trials vraag hij om te registreren.
Bij de registration komt er deze error op:
"The server was unable to complete the registration as requested. [-32]"
Picture:
(De witte velden waren correct ingevuld)
Ik zou echt niet willen overstappen naar een ander programma, want ik ben vertrouwd en ervaren in Sony Vegas.
Alvast bedankt voor enige hulp/tips.
