agrash
Legacy Member
Zoals de titel het uitlegt, heb ik op m'n pc van het werk hier per ongeluk de bureaublad snelkopeling gewist.
Nu, ik heb zonet al effe gegoogled maar alle sites zeggen hetzelfde.
Ik heb al enkele van die kladblokjes aangemaakt of gezocht naar dat bestand op m'n hele harde schijf maar tevergeefs. Misschien kan er iemand dat bestandje uploaden (als die snelkoppeling ook hier zou werken) of misschien bestaat er soms een andere manier.
Bedankt op voorhand
Nu, ik heb zonet al effe gegoogled maar alle sites zeggen hetzelfde.
Ik heb al enkele van die kladblokjes aangemaakt of gezocht naar dat bestand op m'n hele harde schijf maar tevergeefs. Misschien kan er iemand dat bestandje uploaden (als die snelkoppeling ook hier zou werken) of misschien bestaat er soms een andere manier.
Bedankt op voorhand
