Archief - SmartFTP: geen bestanden en mappen???

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
SmartFTP v1.0.983 geeft geen bestanden en mappen weer als ik connect.

Address: users.telenet.be/
Login: *******
Password: ******
Port: 21

Voor zover ik weet zijn deze instellingen dus allemaal juist.
Paswoord en login kloppen ook.

M'n logje:
Code:
    SmartFTP v1.0.983.32
    Resolving host name users.telenet.be...
    Connecting to (users.telenet.be) ->  IP: 195.130.132.86 PORT: 21
    Connected to (users.telenet.be) -> Time = 10ms
    Socket connected waiting for login sequence.
220 Telenet-ops FTP Server
    USER *******
331 Password required for *******.
    PASS (hidden)
230 User *******logged in.
    SYST
215 UNIX Type: L8
    FEAT
211-Features:
 MDTM
 REST STREAM
 SIZE
211 End
    PWD
257 "/" is current directory.
    TYPE A
200 Type set to A
    PASV
227 Entering Passive Mode (195,130,132,86,19,216).
    Opening data connection IP: 195,130,132,86,19,216 PORT: 5080.
    LIST
150 Opening ASCII mode data connection for file list
    1420 bytes received successfully. (1.39 KB/s) (00:00:01).

http://www.smartftp.com/support/kb/index.php?id=48 heb ik geprobeerd maar haalt niets uit.
Wat kan ik nog doen buiten een andere FTP client te downen?

Pure_evil

Legacy Member
sp2 is ook gekend om zo goed op een niet verse installatie van windoos te werken,ik had sp2 ook eerst eens geinstalleerd, vanaf het niet langer de beta was, dus via updates zich kwam aanmelden.

Zowat heel men pc marcheerde niet meer, sindsdien weer met een sp1 installatie, ondertussen al 2formats gedaan, volgende week weer met een (hopelijk goed werkende) geslipstreamde sp2 versie.

Is mss veel werk om format te doen maar als ge echt geen ander antwoord vind ...

Mocke-Lock

Legacy Member
met SP1 heb ik nog nooit problemen gehad

ik gebruik zelf altijd XP + SP1 + kritische updates
geen SP2 voor mij

T€RM!N4T0R

Legacy Member
En in vergelijking met XP zonder SP? :)
Beter? Want met XP zonder SP had ik ook wel regelmatig problemen... (maar niet zoveel als nu)



Was Longhorn er maar al. :(

Pure_evil

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
En in vergelijking met XP zonder SP? :)
Beter? Want met XP zonder SP had ik ook wel regelmatig problemen... (maar niet zoveel als nu)



Was Longhorn er maar al. :(


Longhorn, mja, kweet er niet veel van maar ik hoop dat da zonder die fancy en vooral imho behoorlijk onbruikbare interface draait, anders mag iedereen die longhorn wil lekker nieuwe pc kopen met een state of the art graka in de hoop dat die PS3.0 heeft.

Nu ik veronderstel da ze wel zo slim zullen zijn om er de huidige winxp shell der in te steken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan