reen
Legacy Member
Wanneer ik skype opzet, dan verlies ik na verloop van tijd alle geluid. Soms gebeurt het helemaal niet, maar in 90% van de gevallen verlies ik in de loop van de dag mijn geluid. Na een reboot is alles weer in orde. Maar 5x per dag moeten rebooten voor terug geluid te hebben is vervelend natuurlijk.
Wanneer ik skype niet op heb staan zijn er nooit problemen. Ik heb dit probleem zowel onder Vista (business) als Windows 7 (enterprise).
Ik draai op een Dell Latitude E6500. Ik heb al extensief gegoogled, maar niets levert resultaten op.
Alvast bedankt!
Wanneer ik skype niet op heb staan zijn er nooit problemen. Ik heb dit probleem zowel onder Vista (business) als Windows 7 (enterprise).
Ik draai op een Dell Latitude E6500. Ik heb al extensief gegoogled, maar niets levert resultaten op.
Alvast bedankt!