Reptiel
Legacy Member
Yoo,
zijn hier toevallig mensen die al met Step7 in combinatie met ProTool/Pro gewerkt hebben?
Ik heb een paar vragen, heb al wat zitten zoeken op google, ook al achter newsgroepen zitten zoeken, maar helaas niet te veel gevonden.
Bij siemens vind je ook wel wat, anders nog niet veel plaatsen/forums gevonden.
Moesten mensen hier mij wat kunnen helpen ?!?
Alvast Bedankt
je mag moven, wist niet goed waar plaatsen
zijn hier toevallig mensen die al met Step7 in combinatie met ProTool/Pro gewerkt hebben?
Ik heb een paar vragen, heb al wat zitten zoeken op google, ook al achter newsgroepen zitten zoeken, maar helaas niet te veel gevonden.
Bij siemens vind je ook wel wat, anders nog niet veel plaatsen/forums gevonden.
Moesten mensen hier mij wat kunnen helpen ?!?
Alvast Bedankt
je mag moven, wist niet goed waar plaatsen