@silent_spring@
Legacy Member
hallo daar,
gistrenavond Mandrake 10.1 geinstalleerd op m'n linuxbox; alles ok!
Maar op het einde van men installatie op het moment dat hij een overzicht geeft van toetsenbord, landinstellingen, printer, e.d. zie ik dat hij geen netwerkkaart vind. Nochtans staat in de lijst van compatible hardware op de officiële site van Mandrake dat m'n WLAN adapter; de Siemens PCI 54 ( Gigaset ) ondersteunt word. Wat ik wel zie is dat er staat ndiswrapper only ... nu heb ik reeds ndiswrapper al geinstalleerd ma ik geraak er niet echt wijs uit ... iemand een howto of wat uitleg ?
Wat tevens nog een mogelijkheid is dat die siemens kaart in men windowsbox vliegt en dat ik men D-Link G-520 PCI WLAN adapter mét Atheros chipset in de Linuxbox steek zodat ik madwifi drivers kan gebruiken ...
alvast bedankt
gistrenavond Mandrake 10.1 geinstalleerd op m'n linuxbox; alles ok!
Maar op het einde van men installatie op het moment dat hij een overzicht geeft van toetsenbord, landinstellingen, printer, e.d. zie ik dat hij geen netwerkkaart vind. Nochtans staat in de lijst van compatible hardware op de officiële site van Mandrake dat m'n WLAN adapter; de Siemens PCI 54 ( Gigaset ) ondersteunt word. Wat ik wel zie is dat er staat ndiswrapper only ... nu heb ik reeds ndiswrapper al geinstalleerd ma ik geraak er niet echt wijs uit ... iemand een howto of wat uitleg ?
Wat tevens nog een mogelijkheid is dat die siemens kaart in men windowsbox vliegt en dat ik men D-Link G-520 PCI WLAN adapter mét Atheros chipset in de Linuxbox steek zodat ik madwifi drivers kan gebruiken ...
alvast bedankt