vanrumst
Legacy Member
Moet hier stilletjesaan de windows 2003 server leegmaken en dus moet ik de shares verhuizen naar een 2008 server.
Vroeger om van 2000 naar 2003 te gaan gebruikte ik robocopy, maar dit lukt blijkbaar niet meer voor naar 2008 te gaan.
Op welke manier kan ik de data snel en veilig overzetten?
Wat gebruiken jullie hiervoor?
thx
Vroeger om van 2000 naar 2003 te gaan gebruikte ik robocopy, maar dit lukt blijkbaar niet meer voor naar 2008 te gaan.
Op welke manier kan ik de data snel en veilig overzetten?
Wat gebruiken jullie hiervoor?
thx