Shotterke
Legacy Member
Ik heb een klein probleem met het sharen van mijn folders. Gisteren wou ik mijn folders met films/series/... sharen met iedereen die op mijn netwerk zit.
Dus ik deed het volgende:
Rechtermuisknop de map -> Share with -> Specific People -> Everyone selecteren -> Share
Daarachter heb ik bij Sharing Settings de optie van password protected sharing uitgezet.
Toen werkte dat perfect en kon ik zowel op de pc die wireless als op de pc die met draad op het netwerk is aangesloten de bestanden openen die op mijn pc stonden.
Maar toen ik vandaag vanaf een andere pc naar de Shared Folders wil gaan krijg ik constant een inlogscherm terwijl ik nergens een password heb ingesteld en de optie van password protected sharing uitstaat
Dus ik deed het volgende:
Rechtermuisknop de map -> Share with -> Specific People -> Everyone selecteren -> Share
Daarachter heb ik bij Sharing Settings de optie van password protected sharing uitgezet.
Toen werkte dat perfect en kon ik zowel op de pc die wireless als op de pc die met draad op het netwerk is aangesloten de bestanden openen die op mijn pc stonden.
Maar toen ik vandaag vanaf een andere pc naar de Shared Folders wil gaan krijg ik constant een inlogscherm terwijl ik nergens een password heb ingesteld en de optie van password protected sharing uitstaat

