Malygos
Legacy Member
Beste
Ik heb een probleem.
Het probleem is namelijk het volgende:
Een services.msc toepassing wil niet starten,
als ik op starten klik dan krijg het ik volgende bericht:
Dit probleem
Ik weet niet wat dit probleem veroorzaakt,
Ik ben eerst begonnen zoeken op het internet maar begin maar eens te zoeken als je niet weet hoe je dit probleem moet verwoorden zodat google het gemakkelijk vindt.
Dus dacht ik, eens op 9lives forum posten misschien is er wel daar iemand die ooit hetzelfde probleem had en dus de oplossing weet.
Mvg
Malygos
Ik heb een probleem.
Het probleem is namelijk het volgende:
Een services.msc toepassing wil niet starten,
als ik op starten klik dan krijg het ik volgende bericht:
Dit probleem
Ik weet niet wat dit probleem veroorzaakt,
Ik ben eerst begonnen zoeken op het internet maar begin maar eens te zoeken als je niet weet hoe je dit probleem moet verwoorden zodat google het gemakkelijk vindt.
Dus dacht ik, eens op 9lives forum posten misschien is er wel daar iemand die ooit hetzelfde probleem had en dus de oplossing weet.
Mvg
Malygos