jorbo
Legacy Member
Hey,
Ik heb geen idee of het hier al ergens gepost is, dus sry als dat het geval is.
Ik heb een laptop van iemand gekregen om in orde te zetten, na wat googlen blijkt dus dat ze een virus heeft met de naam security tool. Het probleem is dat ik alleen maar dingen vind waarbij je processen killt en het uit het register verwijdert, ok allemaal goed en wel maar het belet mij van eender welk programma te installeren, van rededit te doen en van taakbeheer te openen, zelfs in veilige modus werkt het niet. Wat ik wel heb gemerkt is als ik inlog via een ander account op veilige modus dit virus er niet is en ik wel gewoon met regedit en taakbeheer kan werken, maar natuurlijk niets van het virus te vinden.
EDIT: kan wel progs installeren via veilige modus. Ben nu ook in regedit geraakt in veilige modus maar niets te zien, het virus toont zich ook helemaal niet in veilige modus, taakbeheer gaat wel niet.
Iemand die een oplossing heeft buiten formatteren.
Ik heb geen idee of het hier al ergens gepost is, dus sry als dat het geval is.
Ik heb een laptop van iemand gekregen om in orde te zetten, na wat googlen blijkt dus dat ze een virus heeft met de naam security tool. Het probleem is dat ik alleen maar dingen vind waarbij je processen killt en het uit het register verwijdert, ok allemaal goed en wel maar het belet mij van eender welk programma te installeren, van rededit te doen en van taakbeheer te openen, zelfs in veilige modus werkt het niet. Wat ik wel heb gemerkt is als ik inlog via een ander account op veilige modus dit virus er niet is en ik wel gewoon met regedit en taakbeheer kan werken, maar natuurlijk niets van het virus te vinden.
EDIT: kan wel progs installeren via veilige modus. Ben nu ook in regedit geraakt in veilige modus maar niets te zien, het virus toont zich ook helemaal niet in veilige modus, taakbeheer gaat wel niet.
Iemand die een oplossing heeft buiten formatteren.