deven
Legacy Member
Ik zou graag een snelkoppeling op mijn 2de scherm hebben waarmee ik simpelweg mijn primaire scherm ( het grote scherm ) kan uitschakelen en/of inschakelen door erop te drukken.
Is dit moeilijk te maken en kan iemand me ook zeggen hoe?
gebruik nu ultramon, en dit programma kan enkel het 2de scherm uitschakelen ( men kleintje dan en dit zou moeten blijven gaan omdat dit aan m'n bed staat.
Moet volgens mij mogelijk zijn, mja ken er niks van dus vraag ik het hier ff.
alvast bedankt
Is dit moeilijk te maken en kan iemand me ook zeggen hoe?
gebruik nu ultramon, en dit programma kan enkel het 2de scherm uitschakelen ( men kleintje dan en dit zou moeten blijven gaan omdat dit aan m'n bed staat.
Moet volgens mij mogelijk zijn, mja ken er niks van dus vraag ik het hier ff.
alvast bedankt
je kan daar perfect primair scherm uitschakelen bvb