Roald
Legacy Member
Wanneer ik een film aan het kijken ben (fullscreen) op mijn pc springt een screensaver aan na 20 min. Het is overigens niet mijn echte screensaver maar gewoon een zwart scherm en het beeld en geluid verdwijnt dan. Iemand een idee hoe ik dat kan afzetten?
besturingssysteem: Windows 7 (RC)
software: WMP, VLC, MPC, ... (bij allemaal)
besturingssysteem: Windows 7 (RC)
software: WMP, VLC, MPC, ... (bij allemaal)
