Archief - Schermafbeelding blijft niet staan bij Messenger

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

S59

Legacy Member
Ik heb een probleempje bij Messenger.
Zoals je waarschijnlijk uit de titel al kon afleiden :), blijft mijn schermafbeelding niet staan. Ik moet die iedere keer weer gaan selecteren als ik Messenger opstart.
Nu is dit niet direct een onoverkomelijk probleem, maar het begint op den duur toch irritant te worden.
Kan er iemand mij helpen? Alvast bedankt.

flov007

Legacy Member
ik heb da ook voorgehad. da was na een klein weekske voorbij... :unsure:

S59

Legacy Member
flov007 zei:
ik heb da ook voorgehad. da was na een klein weekske voorbij... :unsure:
Hmmm, da was in eerste instantie ook mijn oplossing :D
Maar duurt nu toch al meer dan een maand...

n0sTRa

Legacy Member
ok kan nie echt je helpen maar kheb zo ook een probke maar dan met men start menu in winxp :) na format gaat men fotoke in start menu na paar reboots weg :s iemand die weet hoe ik die terug kan krijgen ?? dus men link naar user accounts is daar ook weg, alleen nog men naam

iemand ?? ty

st3ph3n

Legacy Member
@ S59
MSN Messenger of Windows Messenger ? Welke versie juist ?

@ n0sTRa
Gebruik je soms het Welkomstvenster ? Zoja: zie je daar uw afbeelding wél ?

Steven

n0sTRa

Legacy Member
use the welcome screen en use fast user switching staan bijde af. zou daar het prob zitten ??

S59

Legacy Member
Ik gebruik MSN Messenger 6.2.0137 met Messenger Plus! 3.25.106

st3ph3n

Legacy Member
@ S59

Misschien draait Windows Messenger in de achtergrond en geeft dat problemen met MSN Messenger ?

Je kan Windows Messenger op deze manier verwijderen (dit staat los van MSN Messenger en MessengerPlus):
Start -> Uitvoeren -> RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove

Herstart hierna de pc eens en stel uw afbeelding terug in in MSN Messenger. Hopelijk blijft ze nu staan...

Steven

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
Ik heb juist hetzelfde probleem met die domme display. Mag een selecteren in msn, na elke reboot verdwijnt deze gwn weer. Dit begint ook vreselijk irri te worde.
Hetzelfde gebeurt bij mij met mijn achtergrond van msn. Deze mag geinstalleerd staan als standaard(een die ikzelf wil). Na een reboot...weer weg:s

n0sTRa

Legacy Member
ok bij mij is die pic ook alweer weg uit men start menu :s nog iemand die dit prob heeft ??

greetz

« ei »

Legacy Member
Bij mij (Windows 2000) veranderde mijn MSN-afbeelding ook altijd na elke keer dak me af- en trug aanmeldde...
Ik heb hier al redelijk veel formats gedaan, en tis mij opgevallen dat ik het probleem heb na de format, en dak het maar niet opgelost krijg.
Dan formatteer ik weer eens, en ja hoor, ik heb het probleem niet meer, maar ask dak weer es ga formatteren om een of andere reden, heb ik het weer aan de hand.... kwil dus ook wel es weten hoe dit komt, want momenteel heb ik het probleem niet, maar ik ben van plan te formatteren binnenkort, dus de kans zit erin dak et weer aan de hand heb...

Seek&Destroy

Legacy Member
ik heb ditzelfde probleem bij schermafbeelding van messenger al 5 maand.
mijn opl --> ik verwijder al de andere afbeeldingen en steek maar ene in, en dus blijft die staan :d

« ei »

Legacy Member
Seek&Destroy zei:
ik heb ditzelfde probleem bij schermafbeelding van messenger al 5 maand.
mijn opl --> ik verwijder al de andere afbeeldingen en steek maar ene in, en dus blijft die staan :d

Idd, zo los ik het probleem ook op wanneer ik het aan de hand heb :)

S59

Legacy Member
:woohoo: IK HEB HET GEMAAKT! :woohoo:
denk ik :unsure:
Ik heb ongeveer gedaan wat st3ph3n heeft voorgesteld.
Maar in plaats van Windows Messenger te verwijderen, heb ik het via systeembeheer afgezet (Windows 2000 pro).
configuratiescherm --> systeembeheer --> services --> rechtermuisklikken op 'Messenger' --> eigenschappen --> opstarttype 'handmatig' of 'uitgeschakeld' i.p.v. 'automatisch'
Mijn schermafbeelding blijft ook na twee reboots staan :applause:
Nu maar hopen dat het blijft duren :)

Big thx aan st3ph3n :bow:

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
Bij mij helpt het ni door alle andere afbeeldinge te verwijderen. Gisteren op eens bleef de gekozen afbeelding en achtergrond staan na te herstarten. :lol: Eindelijk eens iets goed aan msn:p

BlAcKsHaDoW(Be)

Legacy Member
hier hebk nu msn 7.0b staan, me laatse nieuwe msn+ add on en dan nog multi patch voor multi login:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan