jarco
Legacy Member
wel bij bepaalde sites krijg ik steeds runtime errors (74 en 90)
ik wil da wegdoen want die blijven maar komen (ook soms in hotmail en zo)is er geen optie om da uit te zetten in windwos of zo.
(alst nog lang duurt ga ik voor nen andere browser)
aja voor de mensen met de search opmerking: ksta op smallband ge moest eens weten hoe lang da geduurt heeft om alleen al hier te raken dus sorry.
thx bij voorbaat
ik wil da wegdoen want die blijven maar komen (ook soms in hotmail en zo)is er geen optie om da uit te zetten in windwos of zo.
(alst nog lang duurt ga ik voor nen andere browser)
aja voor de mensen met de search opmerking: ksta op smallband ge moest eens weten hoe lang da geduurt heeft om alleen al hier te raken dus sorry.
thx bij voorbaat

