StruiZje
Legacy Member
`lo
ik heb een probleem, als ik met mijn clanmates op ventrilo zit (voice communication programma) dan ruis ik ontzettend, als ik normaal opneem met de xp recorder dan heb ik dat niet. nu had ik een tip gekregen van iemand om "what u hear" aan te zetten, dit kan ik niet vinden, ik heb een soundblaster live. wie weet waar ik dat kan vinden, en wie kan me helpen met me geluid beter te maken??
thx `StrZ
ik heb een probleem, als ik met mijn clanmates op ventrilo zit (voice communication programma) dan ruis ik ontzettend, als ik normaal opneem met de xp recorder dan heb ik dat niet. nu had ik een tip gekregen van iemand om "what u hear" aan te zetten, dit kan ik niet vinden, ik heb een soundblaster live. wie weet waar ik dat kan vinden, en wie kan me helpen met me geluid beter te maken??
thx `StrZ