Atrox
Legacy Member
Hallo
ik heb al lang problemen met mijn router (Linksys WRT150N).
Eerst wou hij geen IP meer ontvangen, maar dit is sinds kort opgelost. Nu valt hij voor het minste uit. Dit is begonnen toen ik een vrij groot bestand (10GB ongeveer) wou downloaden. Op 96% heb ik de download stop gezet want vanaf dan viel mijn internet steeds uit. Doordat ik stopte met downloaden, lukte surfen nog net. Vanaf het moment echter dat ik een Youtube-filmke of iets dergelijks wil bekijken valt hij weer uit en kan ik hem weer gaan resetten. Op de PS3 online spelen lukt wel, maar met enorm veel lag. Nochtans sta ik niet op smallband (25% volgens telemeter).
Iemand enig idee wat ik moet doen? Ik begin die router stilaan kotsbeu te worden ...
Mvg,
Gilles
ik heb al lang problemen met mijn router (Linksys WRT150N).
Eerst wou hij geen IP meer ontvangen, maar dit is sinds kort opgelost. Nu valt hij voor het minste uit. Dit is begonnen toen ik een vrij groot bestand (10GB ongeveer) wou downloaden. Op 96% heb ik de download stop gezet want vanaf dan viel mijn internet steeds uit. Doordat ik stopte met downloaden, lukte surfen nog net. Vanaf het moment echter dat ik een Youtube-filmke of iets dergelijks wil bekijken valt hij weer uit en kan ik hem weer gaan resetten. Op de PS3 online spelen lukt wel, maar met enorm veel lag. Nochtans sta ik niet op smallband (25% volgens telemeter).
Iemand enig idee wat ik moet doen? Ik begin die router stilaan kotsbeu te worden ...
Mvg,
Gilles
)