Energised
Legacy Member
Ik wil via ne maat een netwerk spel spelen via mijn pc (football manager) via Hamachi..
nu ik geraak zonder problemen binnen bij hem, maar andersom werkt het niet.
hoe zou ik dus de poorten van mijn modem kunnen openzetten?
(ik heb een nieuwe adsl modem van belgacum)
-E-
nu ik geraak zonder problemen binnen bij hem, maar andersom werkt het niet.
hoe zou ik dus de poorten van mijn modem kunnen openzetten?
(ik heb een nieuwe adsl modem van belgacum)
-E-
