Archief - Routeplanner voor de wereld

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[MJ]

Legacy Member
Kent er iemand een goeie routeplanner die de hele wereld beslaat? Of op zijn minst (Oost)-Europa/Rusland... Ik lijk alleen maar Europees/USA te vinden.

Wover

Legacy Member
wete ik heb gehoord datter zo sattelieten rond de aarde vliegen en dan kunde via een zender/ontvangerke zo signalen sturen daarheen zodat da uw positie bepaalt, en dan kan u da de weg wijzen van waar ge op da moment bent. Ik geloof dat da GSP of GPS ofzo noemde :sarcasm:

:p

Als het louter voor PC is zou ik www.maporama.com aanraden, die is toch wel erg duidelijk (bospaadjes staan er wel niet op in tegenstelling tot GPSen of heel goede routeplanners)

[MJ]

Legacy Member
Woverke zei:
wete ik heb gehoord datter zo sattelieten rond de aarde vliegen en dan kunde via een zender/ontvangerke zo signalen sturen daarheen zodat da uw positie bepaalt, en dan kan u da de weg wijzen van waar ge op da moment bent. Ik geloof dat da GSP of GPS ofzo noemde :sarcasm:

Gelieve nuttige informatie mee te delen he bazeke, hier ben ik dus niks mee. Had er GPS in zijne mobilhome gestaan, had ik hier niet moeten komen vragen achter ne routeplanner he. :also_sarcasm:

Ter verduidelijking: die mens gaat zijne laptop meepakken, en zou daarom dus ne routeplanner nodig hebben.
Ik ben dus wel degelijk op zoek naar een softwarepakket. Sites op t net zijn geen optie.

Exit

Legacy Member
kunt ge van route 66 ofzo geen addon's downen voor andere werelddelen?

[MJ]

Legacy Member
@Exit: ben daar idd naar op zoek, maar ofwel bestaat dat niet, ofwel kunde dat hier in W-Europa moeilijk vinden, Tot nu toe alleszins nog niks gevonden.

@Daimao: dat wel, maar de voordelen om een route uit te stippelen met een routeplanner zijn toch wel een stuk groter. Bovendien zou dan zijn vrouw de kaart moeten lezen, en godweet waar komen ze dàn terecht ;)

@Woverke: uw gezever werkt op mijn zenuwen. Kunde niet s terugkomen als uw testikels ingedaald zijn en ge iets zinnigs te vertellen hebt?

Preske

Legacy Member
Microsoft AutoRoute 2005 is the all-in-one travel and mapping solution that delivers a comprehensive array of maps, points of interest, routes, driving directions, and Pocket PC and Smartphone compatibility all in one value-priced software package.

---

GPS Support. AutoRoute 2005 allows you to find your location while on the road with a GPS device running NMEA 2.0 or later. Simply plug the device into the computer running AutoRoute and see your location.

Includes updated detailed street-level maps of Europe comprising 4.7 m illion kilometres of streets and highways.

Greater than 75% coverage in Austria, Belgium, Denmark, France, Germany, Great Britain, Italy, Netherlands, Norway, Sweden, Switzerland, Luxembour g, Monaco, Liechtenstein, San Marino, Isle of Man, Jersey, Guernsey & Vatican Cty.

Street Level date for between 50% and 75% of the population base for Finland & Spain.

Street Level date for less than 50% of the population base for Czech Republic, Greece, Irish Republic, Northern Ireland, Portugal & Slovakia.

Route Planner. With Route Planner, you can view, add, delete , and rearrange destinations. Route Planner also lets you set fuel costs, driving speed, preferred roads, and preferred routes (for example, shortest or quickest). If you have multiple destination s, AutoRoute can optimize your route.

---

zoiets?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan