Smirri
Legacy Member
als ik rechtermuis klik doe,dan krijg ik niet een vierkantje (snelmenu°)met opties zoals anders maar een doorzichtig vak,dat wordt gevuld als ik er met mijn muis overheen ga.
Is dit een optie in XP of is dit een fout??
wie kan me helpen?
groetjes
windows XP met SP2
khad ook problemen met internet,en die zijn opeens opgelost,maar nu is dit er wel weer...
Is dit een optie in XP of is dit een fout??
wie kan me helpen?
groetjes
windows XP met SP2
khad ook problemen met internet,en die zijn opeens opgelost,maar nu is dit er wel weer...