wittekop
Legacy Member
Ik wil mijne pc thuis kunnen besturen via remote desktop vanop mijn kot in leuven(kotnet->firewall). Ik heb op www.logmein.com een program gevonde waarmee ik het kan doen, maar dan moet ik eerst inloggen op hunne site en kvin da ni alles. Nu hebbek op mijne pc ook nen terminal server draaien op port 60000(kanek verandere), maar vanin leuven kannek der ni op geraken door de firewall. In mijne router is alles perfect geforward enzo want het werkt van bij ne vriend wel...
iemand enig idee wat ik kan doen om die remote desktop te laten werken?
nog even ter info: om dus de remote desktop te geraken moetek in browser: http://externe_ip:60000/tsweb intikken en dan macheert het.(ma ni in leuven...)
Kan iemand me helpen?
mvg,
Michaël
iemand enig idee wat ik kan doen om die remote desktop te laten werken?
nog even ter info: om dus de remote desktop te geraken moetek in browser: http://externe_ip:60000/tsweb intikken en dan macheert het.(ma ni in leuven...)
Kan iemand me helpen?
mvg,
Michaël