Mista Molla
Legacy Member
'Llo
Net shuttle in de living geplaatst.Nu is het de bedoeling dat deze als server draait op draadloos netwerk(wifi 54g).Nu zou ik een Remote Access proggie nodig hebben.Ik heb radmin reeds geprobeerd,en install verliep goed maar als ik op start remote access druk geeft hij een error en is deze dus niet bruikbaar.
Iemand anders goede software?
greetz
Net shuttle in de living geplaatst.Nu is het de bedoeling dat deze als server draait op draadloos netwerk(wifi 54g).Nu zou ik een Remote Access proggie nodig hebben.Ik heb radmin reeds geprobeerd,en install verliep goed maar als ik op start remote access druk geeft hij een error en is deze dus niet bruikbaar.
Iemand anders goede software?
greetz
