killerloop
Legacy Member
Besten,
Ik was gisteren men computer wat aan het opruimen en ik had dan een programma geïnstalleerd om alles wat te cleanen: "Auslogics Boost Speed" Speed Up Your Slow Computer with Auslogics BoostSpeed 5
Die begon mijn registry te cleanen en defragmenteren en zei dan: "registry defrag will continue after restart" (iets in die aard)
Nu heb ik al gedurende heel lange tijd het probleem dat mijn computer niet opnieuw wilt opstarten. Hij begint dan af te sluiten en dan hoor ik hem nog wel draaien, maar hij start niet opnieuw op.
Dus dat Auslogics programma vraagt voor restart, ik doe dit en dan blijft hij zoals altijd draaien zonder beeld. Dus ik doe een hard shutdown met de powerknop.
Daarna wilt windows nietmeer opstarten. Ook niet met de repair vanaf de windows 7 cd. Eerst vondt hij zelfs de installatie niet meer terug. Dit heb ik nu kunnen fixen, ik weet al niet meer juist waardoor, maar nu zegt hij dat het de verkeerde windows7 cd is, terwijl het ook een windows7 ultimate dvd is.
(Maar kan idd zijn dat ik het met een andere heb geïnstalleerd. )
Nu heb ik dus drie problemen:
1. Computer doet niets na herstart, sluit alle programma's af, beeld wordt zwart en dan hoor ik hem nog wel draaien, maar doet niks meer.
2. Vaak BSOD nadat hij in slaapstand is gegaan.
3. Men registry van men vorige install lijkt kapot of onvindbaar te zijn na deel te defragmenteren en comprimeren met dat Auslogics Boost Speed. (Is waarschijnlijk gebeurd door Probleem 1.)
Alvast bedankt voor de hulp! Ik heb op google al zitten zoeken, maar links met hulp zijn ook altijd welkom.
Grtz
Ik was gisteren men computer wat aan het opruimen en ik had dan een programma geïnstalleerd om alles wat te cleanen: "Auslogics Boost Speed" Speed Up Your Slow Computer with Auslogics BoostSpeed 5
Die begon mijn registry te cleanen en defragmenteren en zei dan: "registry defrag will continue after restart" (iets in die aard)
Nu heb ik al gedurende heel lange tijd het probleem dat mijn computer niet opnieuw wilt opstarten. Hij begint dan af te sluiten en dan hoor ik hem nog wel draaien, maar hij start niet opnieuw op.
Dus dat Auslogics programma vraagt voor restart, ik doe dit en dan blijft hij zoals altijd draaien zonder beeld. Dus ik doe een hard shutdown met de powerknop.
Daarna wilt windows nietmeer opstarten. Ook niet met de repair vanaf de windows 7 cd. Eerst vondt hij zelfs de installatie niet meer terug. Dit heb ik nu kunnen fixen, ik weet al niet meer juist waardoor, maar nu zegt hij dat het de verkeerde windows7 cd is, terwijl het ook een windows7 ultimate dvd is.
(Maar kan idd zijn dat ik het met een andere heb geïnstalleerd. )
Nu heb ik dus drie problemen:
1. Computer doet niets na herstart, sluit alle programma's af, beeld wordt zwart en dan hoor ik hem nog wel draaien, maar doet niks meer.
2. Vaak BSOD nadat hij in slaapstand is gegaan.
3. Men registry van men vorige install lijkt kapot of onvindbaar te zijn na deel te defragmenteren en comprimeren met dat Auslogics Boost Speed. (Is waarschijnlijk gebeurd door Probleem 1.)
Alvast bedankt voor de hulp! Ik heb op google al zitten zoeken, maar links met hulp zijn ook altijd welkom.
Grtz