Yasutoko
Legacy Member
Hey,
Wel, ik heb net mn Ori. xp installatie geinstalleerd op mn pc, na die net van de shop trug is voor een nieuw mo-bo en CPU dr in te laten placeren, nu wil ik alles terug activeren en registreren..
Ineens zegt hij dit ..
Kan geen verbinding maken met de activeringsserver. Controleer de netwerkinstellingen en controleer of u een verbinding met het internet kunt maken. Probeer het vervolgens opnieuw
Nummer van het bericht : 32777


Ik zit nu dus op mn pc.. En dus wilt het ook zeggen dat'k verbinding heb ..
Wat moet'k nu doen
Wel, ik heb net mn Ori. xp installatie geinstalleerd op mn pc, na die net van de shop trug is voor een nieuw mo-bo en CPU dr in te laten placeren, nu wil ik alles terug activeren en registreren..
Ineens zegt hij dit ..
Kan geen verbinding maken met de activeringsserver. Controleer de netwerkinstellingen en controleer of u een verbinding met het internet kunt maken. Probeer het vervolgens opnieuw
Nummer van het bericht : 32777


Ik zit nu dus op mn pc.. En dus wilt het ook zeggen dat'k verbinding heb ..
Wat moet'k nu doen
