J@)-(
Legacy Member
Ik begon gisteren een spelletje PES4 demo, en voor da het menu op de proppen kwam, reboote mijne PC.
Ik meld me terug aan na die reboot, en na 10 seconden ofzo reboot mijn PC weer.
Dan meld k me aan op een ander account (van Windows) en alles werkt daar.
Het enige wa ik krijg das een foutmelding van ATI (de cli.exe kon niet gevonden worden, maar da was al bij vorige reboots. Dan heb k in msconfig is nakeke en cli.exe uit de boot-programma's gesmete, maar die account werkt nog altijd nie terug.
Het enige was k nog had gedaan was ge-msn-t en CS
ource gespeeld, en alle virus zijn gedelete door norton, iemand een idee wat er mis is ?
Ik meld me terug aan na die reboot, en na 10 seconden ofzo reboot mijn PC weer.
Dan meld k me aan op een ander account (van Windows) en alles werkt daar.
Het enige wa ik krijg das een foutmelding van ATI (de cli.exe kon niet gevonden worden, maar da was al bij vorige reboots. Dan heb k in msconfig is nakeke en cli.exe uit de boot-programma's gesmete, maar die account werkt nog altijd nie terug.
Het enige was k nog had gedaan was ge-msn-t en CS
ource gespeeld, en alle virus zijn gedelete door norton, iemand een idee wat er mis is ?