XTAZ
Legacy Member
Sinds kort heb ik eindelijk Reason aangeschaft na lang twijfelen of het wel de moeite waard zou zijn. Dan toch de grote stap gemaakt in de hoop degelijke muziek te maken (op termijn welliswaar).
Mijn probleem is echter dat ik een zelfgemaakte sample/beat niet in de grid krijg.
Normaal moet je dat doen zoals in de manual staat, dus een begin- en eindpunt opgeven in de grid en dan op REC, PLAY duwen. Bij mij speelt de sample/beat dan wel af, maar hij wordt niet opgenomen in de grid! Op youtube bv. staat net hetzelfde als in de manual en daar zie je effectief de sample in de grid verschijnen, ik doe zoals het vermeld staat (denk ik toch?) maar bij mij lukt het niet.
Is er hier iemand die me eventueel stap per stap eens kan vertellen hoe hij/zij het doet? Een zelfgemaakte sample of beat in de grid krijgen, m.a.w. de beat in je 'song' krijgen dus.
Alvast bedankt
Mijn probleem is echter dat ik een zelfgemaakte sample/beat niet in de grid krijg.
Normaal moet je dat doen zoals in de manual staat, dus een begin- en eindpunt opgeven in de grid en dan op REC, PLAY duwen. Bij mij speelt de sample/beat dan wel af, maar hij wordt niet opgenomen in de grid! Op youtube bv. staat net hetzelfde als in de manual en daar zie je effectief de sample in de grid verschijnen, ik doe zoals het vermeld staat (denk ik toch?) maar bij mij lukt het niet.
Is er hier iemand die me eventueel stap per stap eens kan vertellen hoe hij/zij het doet? Een zelfgemaakte sample of beat in de grid krijgen, m.a.w. de beat in je 'song' krijgen dus.
Alvast bedankt