ShPonGle
Legacy Member
Ik heb op een muziekpc een shoutcast server met winamp opgezet. ik kan via http://muziekpc:8000 op 3 verschillende pc's in huis de playlist afspelen van op de muziekpc. Alleen, ze spelen die playlist niet synchroon...
wanneer ik op gelijk welke pc op de gegeven URL klik, begint deze steeds vanaf het begin van het eerste liedje te spelen , terwijl de muziekpc ondertussen al halfweg is in dat liedje, met als gevolg dat al de rest ook achter blijft.
kun je niet ergens instellen dat de pc's het spelen starten op het precieze moment waar dat de muziekpc is in het eerste liedje, of kent iemand daar een ander programma voor?
edit: RTSP via videolan gaat ook niet goed, de performance is te zwak (1 pc is wireless), dan is winamp nog beter want daarmee geen haperingen.
wanneer ik op gelijk welke pc op de gegeven URL klik, begint deze steeds vanaf het begin van het eerste liedje te spelen , terwijl de muziekpc ondertussen al halfweg is in dat liedje, met als gevolg dat al de rest ook achter blijft.
kun je niet ergens instellen dat de pc's het spelen starten op het precieze moment waar dat de muziekpc is in het eerste liedje, of kent iemand daar een ander programma voor?
edit: RTSP via videolan gaat ook niet goed, de performance is te zwak (1 pc is wireless), dan is winamp nog beter want daarmee geen haperingen.