QinticZ
Legacy Member
eez ,
eum tis dus tvolgende. Telkens als ik mijn internet explorer of een map open ( dus een map op bureaublad of de verkenner), komt er een error op. Dus zo enen met verzenden of niet verzenden.
heb al een defragmentatie geprobeerd maar precies niet gelukt. :-/
kan wel nog op msn nzo , maar dus vanaf dak iet wil openen van map dan lukt et nie.
Denk dat wel iet zal zijn van spyware. ?
als iemand iet weet ... ty

eum tis dus tvolgende. Telkens als ik mijn internet explorer of een map open ( dus een map op bureaublad of de verkenner), komt er een error op. Dus zo enen met verzenden of niet verzenden.
heb al een defragmentatie geprobeerd maar precies niet gelukt. :-/
kan wel nog op msn nzo , maar dus vanaf dak iet wil openen van map dan lukt et nie.
Denk dat wel iet zal zijn van spyware. ?
als iemand iet weet ... ty
