Cron
Legacy Member
Ik heb hier dus een pc staan, heeft bij mijn weten altijd goed gewerkt.
Ik formateer dat ding, zet daar nieuwen xp pro op
alle driverkes en alles er ook op.
den eersten dag boot hij beetje traag (ongeveer 5 min)
voor nen 3000+ 512DDR, 80gig Maxtor hd, gigabyte moederbord, is dat beetje traag ma kom
de volgenden dag gaat het al enorm traag.
eens in windows gaat het beter
en hoe verder hoe trager, nu heeft hij al 15min nodig om op te starten.
Ok heb dan weer format gedaan
opnieuw installed
en weer van dat???
Iemand een idee hoe dit komt
kga vanavond de hd eens vervangen als ik er nog aan toe kom met nieuwjaar etc...
maar ms weet iemand van jullie hoe dit komt
ps: heb ook al ide kabel vervangen en ander ide poort geprobeerd.
Ik formateer dat ding, zet daar nieuwen xp pro op
alle driverkes en alles er ook op.
den eersten dag boot hij beetje traag (ongeveer 5 min)
voor nen 3000+ 512DDR, 80gig Maxtor hd, gigabyte moederbord, is dat beetje traag ma kom
de volgenden dag gaat het al enorm traag.
eens in windows gaat het beter
en hoe verder hoe trager, nu heeft hij al 15min nodig om op te starten.
Ok heb dan weer format gedaan
opnieuw installed
en weer van dat???
Iemand een idee hoe dit komt
kga vanavond de hd eens vervangen als ik er nog aan toe kom met nieuwjaar etc...
maar ms weet iemand van jullie hoe dit komt
ps: heb ook al ide kabel vervangen en ander ide poort geprobeerd.
